Eπιτυχημένη απεργία στην Intracom
ΧΑΙΡΕΤΙΖΟΥΜΕ όλους τους συναδέλφους που δώσαμε μαζί τη μάχη της απεργίας στην Intracom στις 4/3/2026 και ιδιαίτερα τους συναδέλφους που στάθηκαν από το πρωί στις πύλες για να εξασφαλίσουν την επιτυχία της.
ΧΑΙΡΕΤΙΖΟΥΜΕ όλους τους συναδέλφους που θεώρησαν ότι δεν είναι «επαγγελματισμός» το «μη μιλάς και δούλευε, ακόμα και απλήρωτος», το να τρως κουτόχορτο.
Η επιτυχημένη απεργία στην Intracom, απέδειξε τη δύναμή του συλλογικού αγώνα και διεκδίκησης. Τώρα το καταλαβαίνουμε καλύτερα πρώτα-πρώτα εμείς οι ίδιοι. Η εργοδοσία πάντα ήξερε τη δύναμή μας και γι’ αυτό επεδίωκε με παραμύθια, με την τακτική του διαίρει και βασίλευε, με κάλπικες υποσχέσεις να την υπονομεύσει.
Η επιτυχία της απεργίας έδειξε στη πράξη και πρέπει να αποτελέσει παράδειγμα για όλο το κλάδο πως εάν εμείς δεν δουλέψουμε, τίποτα δεν παράγεται, κανένα φορτηγό δεν φορτώνεται, καμιά βλάβη δεν επιδιορθώνεται, κανένα παραδοτέο δεν παραδίδεται κανένα release δεν βγαίνει. Εμείς δεν είμαστε ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, εμείς όμως κρατάμε τα κλειδιά της παραγωγής. Μπορούμε να επιβάλουμε το δίκιο μας γιατί ο εργοδότης ζει (πλουσιοπάροχα) από εμάς και όχι εμείς από τον εργοδότη.
Οι εργαζόμενοι δεν είναι αυτοί που κάνουν ζημιά στην εταιρία με τις κινητοποιήσεις τους για τα αυτονόητα! Είναι αυτοί που με την εργασία τους παράγουν όλο τον πλούτο, που μεταφράζεται σε μισθό για εμάς (που δε φτάνει πλέον για το μήνα), σε ζεστό χρήμα στην τσέπη για τον εργοδότη, σε προνόμια για τα μεγαλοστελέχη. Εμείς σχεδιάζουμε παράγουμε υλοποιούμε.
Ακόμα ένα σημαντικό συμπέρασμα που βγαίνει από αυτή την απεργία είναι πως όλοι αυτοί οι αντεργατικοί νόμοι που έχουν ψηφιστεί και από αυτή την κυβέρνηση αλλά και από τις προηγούμενες
που ποινικοποιούν το δικαίωμα της απεργίας και της περιφρούρησής της καταργούνται από τη μαζικότητα και την ενότητα
Η νικηφόρα έκβαση της απεργίας είναι πολύ σημαντική αλλά τα προβλήματα δεν σταματάνε με την εξόφληση του μισθού. Η ανασφάλεια για τις επόμενες πληρωμέςπαραμένει, τα χρωστούμενα κουπονιών/οδοιπορικών/βενζίνης παραμένουν χρωστούμενα, οι αποχωρήσεις συναδέλφων συνεχίζονται, οι χαμηλοί μισθοί έχουν γίνει ακόμα χαμηλότεροι λόγω της ακρίβειας, παραμένει επιτακτική η ανάγκη υπογραφής ΣΣΕ.
Ο αγώνας πρέπει να συνεχιστεί κ να δυναμώσει
Tην ώρα που η εμπλοκή της Ελλάδας στον ιμπεριαλιστικό πόλεμο όλο ένα και βαθαίνει, ο κίνδυνος ανάφλεξης και γενίκευσης είναι παραπάνω από υπαρκτός και τα αποτελέσματα του έχουν αντίκτυπο στη καθημερινότητα και στη ζωή μας .
Οι εργαζόμενοι ήδη καλούνται να πληρώσουν τα σπασμένα της πολεμικής εμπλοκής μέσω των ανατιμήσεων στην ενεργεία ,και σε άλλα είδη λαϊκής κατανάλωσης όπως τα τρόφιμα . ο κίνδυνος αντιποίνων στις νατοϊκές βάσεις στην Ελλάδα είναι υπαρκτός. η περικοπή των δαπανών για υγεία, παιδεία, μισθούς για να εξοπλίζεται η Νατοϊκη μηχανή, ο κίνδυνος νέων ανατιμήσεων που θα τα φορτώσουν πάλι στη λαϊκή οικογένεια, τα διάφορα μέτρα και αντίμετρα που θα τα πληρώσουν οι λαοί είναι μπροστά μας
Τώρα χρειάζεται να δυναμώσει ο αγώνας για την έξοδο της Ελλάδας από τον πόλεμο και την απεμπλοκή της από όλους τους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς που στόχο έχουν το ξαναμοίρασμα των αγορών και αιματοκυλούν τους λαούς .
Εκφράζουμε τη ριζική μας αντίθεση στον ιμπεριαλιστικό πόλεμο που οι φλόγες του καθημερινά εξαπλώνονται παντού, με μαζική συμμετοχή στο συλλαλητήριο που διοργανώνει το Ε.Κ.Π στις 27 Μαρτίου στις 7 το απόγευμα, στην πλατεία Γεωργίου.
Γα όλους τους παραπάνω λογούς και στη προσπάθεια συντονισμού όλου του κλάδου καλούμε όλους τους εργαζόμενους στην INΤRACOM ,να συμμετέχουν μαζικά στην ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ του ΚΛΑΔΙΚΟΥ σωματείου μας την ΤΕΤΑΡΤΗ 1 ΑΠΡΙΛΗ ΣΤΙΣ 18.30 ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΤΡΑΣ
ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ
· Υπογραφή επιχειρησιακής Συλλογική Σύμβασης με βάση τις ανάγκες μας.
· Εξόφληση όλων των χρωστούμενων μέχρι τελευταίου ευρώ.
· Ουσιαστικές αυξήσεις σε όλους 20% ως ελάχιστη αναπροσαρμογή λόγω του πληθωρισμού
· Καμία σκέψη για πυρηνικά στο αεροδρόμιο του Αράξου
· Κανένας Έλληνας φαντάρος ή στρατιωτικός εκτός συνόρων της χώρας.
· Να επιστρέψουν αμέσως οι φρεγάτες και τα F-16 και κάθε ελληνικό πολεμικό μέσο που βρίσκεται εκτός συνόρων. Να γυρίσει πίσω η πυροβολαρχία Patriot από τη Σαουδική Αραβία.
· Να κλείσει η βάση της Σούδας και όλες οι ΝΑΤΟικές και ξένες βάσεις στην Ελλάδα.
· Να σταματήσει τώρα κάθε συνεργασία με τις ΗΠΑ και το κράτος-δολοφόνο του Ισραήλ.
· Λεφτά για μισθούς, Υγεία και Παιδεία – Όχι για του ΝΑΤΟ τα σφαγεία!